تعریف املاک صنعتی
نوشته شده توسط : faeghe

وقتی بیشتر مردم به املاک و مستغلات فکر می‌کنند، طبیعتاً به مکان‌هایی فکر می‌کنند که وقت خود را در آن سپری می‌کنند: خانه‌ها، دفاتر کار، فروشگاه خرده‌فروشی مورد علاقه‌شان، یا رستوران/بار مورد علاقه‌شان، اما وقتی مردم «املاک صنعتی» را می‌شنوند، ممکن است تصویر غول‌پیکر، دودکش‌های آجری که دود بدبو را بیرون می‌کشد یا خط مونتاژ در کارخانه جنرال موتورز با ماشین‌های خودکار کامپیوتری که ماشین‌ها را کنار هم می‌گذارند.

این بصری می‌تواند در حوزه‌های خاصی از فعالیت‌های صنعتی کاربرد داشته باشد، اما به طور کلی، کسب‌وکارهای صنعتی بسیار فراتر از این تصویر هستند، در پشت صحنه همه این فضاهای پرترافیک کار می‌کنند و اساساً سوخت را برای فعالیت آنها فراهم می‌کنند.

دستمال توالت، غذا، پوشاک و تقریباً هر کالایی در خانه، محل کار یا فروشگاه خرده‌فروشی مورد علاقه‌تان در یک زمان تولید شده یا در یک ساختمان صنعتی ذخیره شده است، بنابراین به راحتی می‌توان گرانش تأثیری را که کسب‌وکارهای صنعتی بر ما دارند، مشاهده کرد. زندگی روزمره

تعریف املاک صنعتی
املاک صنعتی را می توان به طور کلی به عنوان کلیه زمین ها و ساختمان هایی که فعالیت های صنعتی از جمله تولید، ساخت، مونتاژ، انبارداری، تحقیق، ذخیره سازی و توزیع را در خود جای می دهند، تعریف کرد.

در هر شهر مناطق خاصی وجود دارد که برای املاک صنعتی نشان داده شده است که در نقشه منطقه‌بندی نشان داده شده است، که توضیح می‌دهد که این فضاها کجا می‌توانند ساخته و فعالیت کنند، به طوری که فعالیت در این سایت‌ها باعث ایجاد اختلال در مشاغل یا محل سکونتی نشود که ممکن است در مجاورت آن قرار گرفته باشند.

این احکام منطقه‌بندی حتی مشخص‌تر می‌شوند که در آن فعالیت‌های صنعتی خاص می‌توانند و نمی‌توانند انجام شوند. جنبه های مختلفی در بخش صنعت وجود دارد و از آنجایی که این تعریف دامنه وسیعی از املاک را در بر می گیرد، مهم است که قبل از تعیین اینکه در کدام یک از آنها سرمایه گذاری کنید، تفاوت های موجود در هر نوع مالکیت صنعتی را بشناسید تا به طور کامل خطرات و ریسک ها را درک کنید. پاداش هایی که هر کدام به همراه دارند.

هر آنچه باید در مورد املاک صنعتی بدانید_کلاس انواع .jpg صنعتی
انواع صنف صنعتی
برای هر ساختمان تجاری، یک درجه کلاس به آن متصل می شود - کلاس A، کلاس B، کلاس C. مهم است که در نظر بگیرید کدام طبقه برای سرمایه گذاری شما منطقی تر خواهد بود زیرا برخی از این دارایی ها احتمال بیشتری برای سرمایه گذاری دارند. قدردانی در حالی که دیگران برای حفظ سرمایه مناسب تر خواهند بود.

مطمئناً، بازده سرمایه شما تحت تأثیر عوامل مختلفی مرتبط با ملکی است که خریداری می کنید، اما شناسایی این تفاوت ها در این طبقه بندی ها ممکن است به محدود کردن تمرکز شما در روند جستجو کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: